LEGO Serious Play

Ďalší blog príspevok zo série „áno, aj za toto ma platia“. Dnes som sa v práci zúčastnil, ako externí „hosť“ nášho marketingu, aktivity s názvom LEGO Serious Play. Za posledné týždne druhá podobne orientovaná haluška – spomínate na Marshmallow Challenge? Tak dnes sme za pomoci Lega modelovali „typického zákazníka SPP“.

Lego slúži ako nástroj na pomoc pri vyjadrovaní myšlienok. Môžete postaviť hocičo na danú tému, ide o to, aby ste to potom dokázali vyjadriť slovami, čo ste tým chceli povedať. Samozrejme, počet aj množstvo kociek je obmedzený, ale funguje to rovnako ako keď sa hrajú deti – „toto je akože telka a tuto má akože knihu a varechu, lebo je to žena v domácnosti“ a pod. A stavia si povinne každý účastník workshopu, čiže nikto sa neulieva a nie je iba prísediaci na nejakom meetingu.

Lego-Serious-Play

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *